Kors i taket!! ett nytt inlägg! REDAN!!

Ja tänka sig.. det blev ett nytt inlägg lite tidigare än mina dåliga vana trogen..
Kan nog bero på att min älskade syster påminde mig genom att fråga om jag uppdaterat bloggen nåt :)
Så kan det va..

Har varit ledig idag.. sov verkligen länge. var skönt o välbehövligt! Nätterna är inte alltid så roliga. Varför ska man ligga o fundera en massa då.. Det var en som sa till mig att man löser inget då iallafall så man kan lika gärna sova. Så rätt så rätt.. men ändå..

Ny bil har jag nu.. Så himla gött! En blå gammal 745..med drag.. o hundgaller.. Perfekta bilen för mig. Jag är så glad att den kom i min väg :)
Så den gamla Audin (som jag aldrig tyckte om o som jag egentligen inte vill ha) finns nu på annons ute på blocket, om nu nån vill ha en reserdelsbil.. Finns ju en hel del bra grejjer på den som är användbara skulle jag tro..

Idag har jag varit o tittat lite på en häst som jag ska hjälpa till att rida in. Max heter han o var bara såå charmig.. Lite utmaning blir det nog, men sånt är kul.. Lite att jobba med. Tror att det kommer bli kanon. Längtar efter att få sätta igång faktiskt. Har saknat hästlivet enormt mycket sen det försvann förra sommaren.. O nu kommer det förhoppningsvis tillbaka igen.. Me like a lot!! Ska nog dit i morgon igen efter jobbet o grejja lite :)

Ikväll kommer Lotta o Matilda hit <3 Ska bli sååå mysigt att få gosa lite med lilla tildisen... Har ju inte sett henne på ett par veckor nu så det är verkligen dags nu.. Tänk va hon måste sakna sin moster !! :)

Nu blir det godis o tv en stund innan de kommer eller godis o lyssna på musik..eller godis o städa... eller godis o nåt.. vad vet jag.. Godis blir det iallafall sen får vi se :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Storjan

Uppdateringsdags igen va?

2010-08-16 @ 13:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0