Happy Valentine!

Jaha..idag är det ju alla hjärtans dag.. Den dagen man ska mysa lite extra men den man älskar..sin familj o skicka sms-kramar till sina vänner..
Jäkla överskattad dag måste jag ju säga..men det är väl för att man inte har "han" att fira med..

Igår var jag med Lillan på trubadurafton i vadstena. En jättebra trubadur som jag gärna lyssnar till fler gånger. Var precis dött på källarn visserligen, men vi var en liten tapper skara iallafall.
Trubaduren öppna mina ögon för Thåströms musik. Jag har aldrig lyssnat nåt direkt på honom tidigare.. Men en viss liten nyfikenhet väcktes via ett sms jag fick i höstas.. Igår hörde jag hela texten på det som stod i sms:et och pusselbitar föll på plats.. Det fick mitt hjärta att blöda lite grand.. Så idag har jag varit tillbaka i svunna tider i tanken.. Men jag ruska av mig det hela o åkte o handla istället. För att krasch-landa när jag möter den sista människan jag har styrka att möta utan att bli påverkad.. Så ikväll är jag tillbaka i svunna tider i tanken igen.. FanFanFan!!!!

I morgon kommer Linus o Ronja hem äntligen. Saknar dom så himla mycket när de är hos pappa. Vill ha dom hos mig jämt, men det går ju inte.. Trist nog. Men jag ska krama dom massvis i morgon em..

Funderar på min bil. Måste få den lagad snart. Nu har jag ju Pernillas bil och det är så skönt att kunna köra bil utan att ha koll på alla jäkla lampor o tempmätare o fan o hans moster. Kunna bara köra bil i lugn o ro helt enkelt. Men den kan jag ju inte låna hur länge som helst. Men nu har jag ju verkligen bestämt mig för att köpa en ny bil till sommaren. Kan faktiskt tänka mig en sån syrran har.. Men den kanske är lite i minsta laget..

Nu är det dags att nanna kudde lite grand..

Kram o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0