Loooong time..No see

Har fått flera förfrågningar om jag har lagt ner min blogg. Men så är ju självklart inte fallet. Jag har bara skaffat mig facebook och då försvann all tid till annat vid datorn. Men nu tänkte jag bli duktigare med bloggen också. var några månader sen jag uppdaterade och det har ju hänt en massa saker under den här tiden. Men jag går inte in nåt på det nu utan startar om härifrån.
Igår kväll kom jag hem från en jätterolig Birka-kryssning med Lillan, Monica och Jessica. Vi hade ju alla fyra siktet inställt på PARTY. Men på bussen upp började vi fundera vad vi var på väg mot. Ett helt gäng pensionärer klev på bussen i Linköping. Ja ja, tänkte ju jag. De får oxå åka båt :o)
Men när vi väl var ombord så klarnade allt när kryssningsvärden hälsade välkommen och sen la till att ni som åker med arrangemanget VIP 65..... Hmmm...Vi hade hamnat på en pensionärskryssning! Dessutom är det ju höstlov så det var fullt med barnfamiljer oxå. Så på det hela taget så var det antingen barn/ungdomar eller pensionärer på båten. O vi fyra tjejjer förstås.. Men vi hade sååå himla roligt, även fast dansgolven inte direkt hade nåt att erbjuda oss. Har inte skrattat så mycket på länge o nu har jag skrattkramp i magen. Vi har bestämt att vi ska göra om det, men att vi ska ta en viking-kryssning nästa gång. Mer säkert kort om man vill ha lite party-stämmning.

Nu ska jag snart åka o hämta mina hundar där de är utposterade. Bella har oxå varit barnledig och fått vara hos mamma och blivit lite bortskämd. Bastian har varit hos Kerstin o Thomas i Fågelsta o busat med sin brorsa :o) Men nu saknar jag mina vovvar. Är jättetomt när man är van vid att de är här. Igår när jag skulle sova så var det vääldigt tomt! Pratade med Kerstin precis o Bastian har tydligen varit lite vild så de tycker väl att det ska bli skönt att bli av med honom :o) En annan är ju van o vet hur han ska passas.. Ha ha. Dessutom är han inte van vid att bli bortlämnad så jag kan tänka mig att det blev lite stressat för honom. Men nu ska han snart få komma hem igen.. Lille plutten!

Ikväll ska jag jobba. Lite konstig tid för det är mellan 18.20-22.20. Men det är nåt jippo på stan o vi har kvällsöppet så jag fick ta sena passet. men det passade mig utmärkt eftersom jag har lite o fixa med under dagen idag. Blir ju lite att ta igen när man drar iväg ett dygn så där. Sen hade jag väl räknat med att vara lite halvtrött efter gårdagens baksmälla, men den infann sig ju aldrig så det är hur bra som helst idag.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Hej, detta var ett kärt återseende...går ju in på din blogg varje dag för att se om det står nåt nytt....o äntligen!

Fast å andra sidan så pratar vi ju ganska ofta i telefonen i stället...men det är nåt visst att följa med i bloggen....Och NEJ, jag skaffar inte Facebook...hihi...jag ser ju vad den gjort med dig och flera därtill...bloggar blir bortglömda, o jag skulle aldrig ha tid med jobbet om jag började med det med...hihi...så jag väljer att avstå!



Kram kram och ha det så bra!



/Lotta

2009-11-02 @ 07:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0