Whooops vad dagarna går fort!

Är ju över en vecka sen jag skrev något sist!!

Ser ni nått nytt föressten??? Tänkte väl det! Kände att jag behövde förändra o förnya lite. Skulle egentligen vilja designa bloggen lite mer, men jag har ju inte en blekaste aning om hur man gör sånt. Så det fick bli ett nytt foto o lite nytt namn på bloggen.. Adressen hit är ju densamma som du märkte..

I helgen som var nu har Jhennifer o jag varit hos Rose-marie o Perra i Ulricehamn. De har flyttat sen jag var nere sist o nu bor de i ett underbart hus 1½ mil utanför Ulricehamn. Jag har bara slappat o slöat o myst. Igår vart det förvisso 2 promenader men det var bara skönt att komma ut o få lite frisk luft i det härliga höstvädret...
Nu är vi hemma igen o det är inte lika skönt. Jhennifer geonomgår ju nån kris o hon har varit hur mysig som helst i helgen. Så kommer hon hem till Motala o personlighetsförändringen tillträder så fort hon träffar nån av sina kompisar. Besviken o lite ledsen blir jag faktiskt..
Hade tänkt ta med henne på bio ikväll o kollat på New Moon. Men hon ville inte. Förvånad blev jag då hon i flera dagar pratat om att hon vill se den. Så jag bokade biljetter till i morgon i stället. Vill inte hon gå då får jag väl se om nån annan är sugen på att följa med. För kompisarna är visst viktigare än allt annan tydligen..

Ska dra igång o ha sittningar nu igen föressten. Var så länge sen, men jag har känt att jag varken haft kraft eller vilja att jobba med det på ett tag. Alldeles för mycket annat som varit rörigt i mitt huvud så det har fått bli så.. Har ju känt mig lite övergiven av andevärlden men har fått sagt till mig att de inte har det så jag testar väl o kör på.. Har min comeback på tisdag. Ska bli pirrigt o spännande...

Nu ska jag sätta mig i mitt vrålåk o åka in till stan o se om jag hittar min dotter.. Hon skulle inte svara när jag ringde sa hon.. Grrrrrrrrrrrrrrr..

kram o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjenixen!

Låter ju härligt med en myshelg tillsammans med de man tycker om!

Håller tummarna för att allt går bra, du vet vad jag menar...



Förstår om det är rörigt i ditt liv fram och tillbaka...hihi, men..du brukar inte göra stavfel...så därför reagerar jag när jag ser ett eller två förresten...kolla får du se...hihi..

Kolla förresten och genomgår...



Håller tummar och tår för er!



Kramar i massor

/storasyster

2009-11-24 @ 11:58:27
Postat av: Fia

Ha ha..ja det har du ju rätt i. Jag brukar ju vara ganska bra på att stava rätt ju...

2009-11-24 @ 13:41:27
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

tackar.. :) jaa jag har snöat in på hello kitty :) kan ju se vad tomten kommer med te ronja :) Nääe de tror jag inte du hade blivit..

Kanske dyker de upp några där uppe när det är julmarknad :)



Hoppa de e okej med dej?? kram marie

2009-11-24 @ 15:07:05
URL: http://lillebuu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0