Värsta beslutet i mitt liv :o(

Jag fattade det igår. Jag gav med mig o bestämde att Jhennifer nu ska ner till sin pappa o vara där ett tag. Blir inte permanent..tack o lov, men för ett litet tag framöver iallafall. Hon är jättearg på mig och det kan jag väl förstå eftersom hon inte vill. Men det måste bli en förändring och detta är ju för allas vår skull. Mest hennes så hon får ett break o kan starta om lite. Bort från stan för att kunna andas o hitta sig själv. Men jag känner mig hemsk. Som en svikare som inte finns för henne i vått o torrt. Även fast jag egentligen gör det. Men jag behöver oxå ett break. Behöver få andas o hämta kraft. För nu har vi kommit till den punkten att jag inte orkar. Har ingen energi kvar. O det måste det finnas om jag ska kunna hjälpa henne. Så nu får pappa ta över ett litet tag o jag kan få vila lite.
Nu har hon precis åkt o jag känner mig tom...

Kommentarer
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

Fia!!

Du ska inte på något sätt känna dej som en svikare eller elak hon vet att du finns där lika mycket som pappa gör å har gjort när han inte varit nära..

Ni båda behöver få lite tid i från varandra å få samla krafter så att ni orka ta tag i allt med nya tag senare.

Jag tro att de kommer göra både henne & dej gott att hon får komma från stan ett tag.

Att ni ger varandra lite utrymme för lite genom tänkningar på allt som varit.



Finns här även för dej som jag finns å lyssnar på jhennifer.

Bara att bolla lite med mej om du känner för det??



Du ska se att vi finner ljuset i änden på allt detta te slut. Får stötta varandra .



Kramar om

2009-11-24 @ 19:43:48
URL: http://lillebuu.webblogg.se/
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

Hej fia!!

jodå de har gått bra för dom.. en liten tös fick dom vid 03,25 tiden natten till i går(tordag) Dom fick åka hem redan under eftermiddagen igår(tordag) Allt hade gått jätte bra.



SKa blogga om de så fort jag har möjlighet att itte längre stunder vid datorn ..



kram marie

2009-11-27 @ 07:21:22
URL: http://lillebuu.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Förstår att det är tomt...men allt blir nog bättre ska du se. Jag är övertygad om att ni båda behöver space...o du vet...inget är starkare än banden mellan Mor och Dotter!

Om det drar ut på tiden tills ni kan träffas så kan väl vi åka ner till henne...fast det får bli efter jul i så fall för att det ska bli lite längre tid för oss/er eftersom det är fullt upp på jobbet nu för dig på helgerna med...

Det låter som det är evigheternas tid tills dess men det är en tanke i alla fall och hon kommer kanske hem nåt innan får vi hoppas.

Ha det nu så bra du kan och hoppas att Jhennifer mår bättre nu med och framför allt att hon börjar förstå varför saker och ting händer...att det faktiskt främst är för hennes egen skull!



Älskar dig...systra mi...



/Lotta

2009-11-27 @ 07:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0