Kan det va på G tro..

Har tempat min Bella o ikväll vid 7 var hon nere på 36,7 grader. Hennes normala ligger ju straxt under 38 grader så jag tror faktiskt att detta är tecknet man väntar på. Att tiken ska gå ner i temp. När hon är nere så kan man räkna med att förlossning startar inom 12-24 timmar.. OOUUIIIIIIIIIIIIIIIII
Det innerbär ju att i morgon nån gång sätter det troligtvis igång. Har grejjat iordning Jhennifers rum och plockat fram lite sånt som kan va behövligt vid en valpning. Nu är det bara lådan vi väntar på och den kommer i morgon fm. Den skulle kommit ikväll egentligen, men det kom annat emellan så det fick vänta. Hoppas bara att Bella väntar. Men det tror jag nog. Hon gör nog som sist i vilket fall som helst. Försöker föda sina valpar på sin egna madrass.
Ja vad ska man säga...Inget är som väntans tider :o)

Idag har jag äntligen skrivit kontrakt på huset. Känns bara så bäst. Skrev under uppsägningen på lägenheten oxå. Men för säkerhets skull ringde jag till hyresvärden o sa att jag skrivit under uppsägningen from idag. Jag skulle skicka kontraktet via post för han visste inte när det kom nån ut hit för att hämta upp det. Så mamma fick med sig det så skulle hon posta det när hon kom in till stan. Då har dom det i morgon.
Nu blev ju längtan efter flytten ännu starkare för nu vet jag ju att det är mitt. Hur ska jag ORKA vänta?????

Nu ska jag ta vila mig lite ifall att det blir en valpvakarnatt...

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0