Bara 4 dagar kvar nu!

Å vad jag längtar. Det är inte långt kvar nu tills Bellas valpar kommer. Hon är så himla söt med sin enorma mage. Men jag tycker samtidigt lite synd om henne. Hon ligger mest o flämtar nu när det har varit lite värme ute. Hon får knappt plats med nån mat i magen så hon äter inte mycket alls. Men det tar hon igen sen när det väl finns plats i magen igen.
Gissningsleken har börjat på hur många det kan vara. Jhennifer o Linus tror på 9. Ronja pratade om 5 stycken i början, men nu när jag frågar henne får jag det kloka svaret - Hur ska jag kunna veta det? Hmm, hon är lite rapp i munnen min lilla 5-åring. Själv gissar jag på 7 stycken. Men som vanligt har jag väl fel..
På fredagkväll kommer Lotta hit. Hon ska vara med under valpningen så hon sover här hos oss. Hon ska först o främst agera fotograf men självklart kommer ju hon assistera oss om det skulle behövas..
I veckan nu ska jag fixa Jhennifers rum till Bella. Hon får det ju lite förspänt nu med ett alldeles eget rum min lilla vovvsing. Håll nu alla tummar för att allt ska gå bra o att alla valpar lever o mår bra när de kommer ut..

Kram o gonatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi...här är en till som längtar! Måste komma ihåg att ladda batteriet till kameran när jag kommer hem från jobbet sen...har inte kommit hem än och kl är 18.37....!!! Vissa dagar blir lite långa...hihi...men men jag ska inte klaga...jag blir ju ledig halva dagen i morr´n!!



Kram Kram Moster Lotta

2009-05-28 @ 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0