YES....ÄNTLIGEN!!!!

Har bara väntat i 1½ månad, men nu äntligen har Bellisen kommit i löp. Nu blir det förhoppningsvis BÄBISAR!!!
I slutet på nästa vecka kommer vi dejta hennes blivande pojkvän och sen får ni hålla tummarna allihop för att det tar sig och blir en trevlig kull.. Hoppas jag iallafall, väntar på slutgiltigt klartecken från pojkvännens matte, men det lät positivt när jag pratade med henne sist..

Igår kväll var jag ute och åt med mina tidigare jobbarkompisar. Vi skulle egentligen samlas allihop, men det var bara jag från GF och sen var det bara I me My-tjejjer. Vi hade jätteroligt, åt, prata massa och många skratt blev det :o)
Tyvärr hade jag sån huvudvärk så jag åkte hem vid halvelva på kvällen sen. Men hade lätt kunnat sitta kvar ett bra tag till egentligen bara för att det var så trevligt.

Idag snöar det igen. Vad är det för mening med det?? Onödigt. Jag hade sett fram mot strålande solsken o en härlig ridtur i det. Nu blir det i moln och blöt jäkla snö... För rida ska jag...det kan inte vädrets makter stoppa idag :o)

Kram o ha en trevlig dag/natt (beroende på när du läser hihi..)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihi...det finns inget dåligt väder...bara dåliga kläder har ju vår mamma alltid sagt! Du får väl se till att värma dig på nåt bra sätt om du blir nedkyld, hihi...

Kram från mig

2009-03-23 @ 11:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0