Long time, no see...

eller vad det heter...

Tredje gången gillt måste jag ju säga eftersom det här är den tredje datorn jag testar efter haveriet på min. Jag hoppas verkligen att denna ska fungera nu. Den senaste funkade i nån vecka o sen la den plötsligt bara av. Så jag har varit utan i ca en månad nu.. Abstinens vad är det??? Man funderar ju om det verkligen är tänkt att jag ska ha nån dator överhuvetaget när det strular så pass.
Den här är inte världens bästa heller men än så länge fungerar den o då är jag glad...

Inget är ju som väntans tider heller.... Bella skulle ha börjat löpa första dagarna i februari o nu är vi i mitten av mars och inget löp än... Lite irriterande då jag verkligen skulle vilja att hon kom igång så vi kunde åka o hälsa på lilla pojkvännen snart. Skulle passat perfekt tidsmässigt om hon hade kommit i löp idag. Men inte då.... Så det är bara att vänta ett tag till.

På onsdag fyller min "lilla" kille 8 år. Sanslöst egentligen. Vart tog tiden vägen?? Då ska vi iallafall åka o köpa en tårta o smaska på här hemma.. Mums..

Gonatt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0