Är ju inte så sportintresserad o det märktes idag..

Linus fyller ju 8 år i morgon och jag tänkte att en innebandyklubba kan ju vara den perfekta presenten. Han har ju nyligen börjat spela innebandy tillsammans med Jonathan o Björn.
Men det var visst inte så lätt som jag trodde. Jag knallade glatt in på Team Sportia och börja leta klubbor. Jag hittade dom ganska snart, men började då genast att klia mig i huvudet... Det fanns ju hur många olika klubbor som helst i olika längder o färger. Så det blev till att be om hjälp. Killen som hjälpte mig var jättetrevlig o han blev nog lite smått road över min totala dumhet när det gäller innebandyklubbor. Hans första fråga var åt vilket håll han sköt ( Linus alltså). Eehhh spelar det någon roll frågar jag. Men det är ju det viktigaste av allt säger han då. Oj då, där fick man ju verkligen i ansiktet att man inte är så engagerad i barnens sporter. Jag kunde helt enkelt inte komma på åt vilket håll han skjuter så det blev till att ringa några samtal. Men varken Björn eller Jens kunde hjälpa mig direkt så det blev till att testa det vanligaste. (Att skjuta från vänster till höger lärde jag mig idag) Så en grön klubba och en grön boll blev inhandlat. Han måste ju ha en boll oxå så han kan träna på vardagsrumsgolvet :o)
Inhandlade även lite andra presenter. Lite kläder, ny rygga o gympapåse, tekniklego mm mm.
Hoppas han blir glad o nöjd över sina paket men det tror jag nog han blir..
Vi ska fira lite grand här hemma i morgon em när han kommer hem från skolan. Lite tårta o så. Firande med släkten blir annars till helgen.

Igår sökte jag nytt jobb....Håll tummarna för att jag kan få en heltidstjänst där...

kram o gonatt...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hi hi... låter inte helt lätt det där!

Hoppas att det blev bra!



kram

2009-03-11 @ 23:03:17
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0