Nu är midsommaren förbi..

Hade en trevlig kväll igår..trots allt..
Vi åt väldigt god mat och drack gott vin. Det blev en lugn tillställning o det känns som om vi i stort sätt bara åt och åt och åt. Som vanligt kom vi till efterrätten framåt nattkvisten. Har blivit en konstig vana hos oss tror jag, för de senaste firandena vi har haft så har vi inte börjat med den förrän jättesent. Igår skar vi upp tårtan 23.20.. :o)
Spelade Buzz gjorde vi med. Det var jätteroligt. Jag har spelat det en gång tidigare. Men jag kan ju inte direkt skryta med att vara snabb på det där spelet. Det var till o med så illa att jag vann slöfockspriset.. Det är ingen prestige i det va?
Tillbringade natten med småbarnen hemma hos Lillan o Björn. Det var jättehärligt att vakna i morse o inse att man faktiskt sovit _hela_ natten. Var bra länge sen sist. Dessutom detta med att inte vara det minsta bakfull var underbart oxå.
Ikväll nu har mina valpar fått äta lite köttfärs för första gången. De flesta valparna glufsade i sig färsen glatt, men Balto var väldigt skeptisk och slickade i sig lite grand lite försiktigt. Han var inte riktigt på hugget alls, men han var ganska trött verkade det som. Blir nog andra bullar i morgon säkert. De blev avmaskade ikväll också. Vågen var superäcklig tyckte en del valpar, medans Balto var så trött så han brydde sig inte om vart han sov. Så han sussade sött på vågen :o)

Nu är jag lite sömnig och ska snart gå o knyta mig..

Kram o Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0