Time to say goodbye!!

Idag har vetrinären varit o besiktat, vaccinerat o chippat alla valpar. Fick mycket lovord för hur fina valparna var. Kändes kul att höra. Men nu så har man ju kommit dit då det börjar bli lite jobbigt. Det är dags att skiljas från de små liven. Ikväll har Buddy och Bianca flyttat till sina nya hem. I morgon åker merparten av valparna till sina nya hussar o mattar. Kommer få så fullt upp i morgon med badande o pussande o kelande..
Bör nog gå o lägga mig tidigt tidigt ikväll så att jag är pigg o alert i morgon. Kl 9 kommer de första köparna..

Men nu ska jag sätta mig i soffan med en bunke popcorn o kolla lite på tv. Bara slappa lite.. Det samlar väl energi det oxå :o)

Kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0