Regnar bort..

Vilken supertrist dag vi har idag. Regn regn o åter regn. Så idag har det blivit en städ o tvätt-dag. Har inte kommit så långt visserligen, då jag känner mig så seg så allt går på halvfart. Men jag är igång iallafall..

I morgon blir valparna 6 veckor. Stora som sjuttsingen har de blivit. Busiga, härliga, keliga, pussiga o lite bitiga är de. Allt på en o samma gång.
Har annons ungefär överallt, men det är tydligen inga tider o sälja valp på. Tyvärr. Väldigt svalt intresse, men jag hoppas att det vänder snart. För vem kan egentligen motstå dessa godingar??






Kommentarer
Postat av: Lotta

jaa, vem skulle kunna motstå dessa?

Snart vänder det ska du se...så att alla får ett bra hem!...Oj, vad dumt det där lät...de har det ju som bäst nu..hos dig...Men de kan ju komma till ett lika bra hem menar jag ju..hmmm..

Kram från Moster Lotta

2009-07-09 @ 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0