Ranch Horse Challenge 2009

Så var årets upplaga av Ranch Horse Challenge över. Jag har haft det så himla roligt. På torsdagkvällen deltog jag i min första kossegren-tävling. Team Sortingen gick faktiskt över min förväntan. Jag var förberedd på att inte få ut en enda kossa men sammanlagt lyckades Lillan o jag få ut 5 stycken. Visserligen blev vi nollade i första heatet, men ,So What, vi fick iallafall ut två stycken innan det smet en i förväg :o)
Vädret var helt underbart soligt. Visserligen på snudd för varmt. Men med AC i förtältet och massor massor med vatten så klarade man det också.
På söndagen kom Linus o Ronja ner också. Dagen var avsatt för att gå inne på nöjesparken med barnen. Ronja gillade inte allt pangande o blev jätteledsen vid stora Western-showen. Så Lillan tog med henne o Moa till husvagnen istället. Efter maten gick Camilla o jag iväg med barnen så att de fick bada, medans de andra packa ner förtält o packa in i bilarna. Vi var hemma ganska sent på kvällen. Trötta som bara den..
Här kommer några bilder att kika på:











Första kossan är urskiljd ur flocken


Lillan o Fia på väg in för att köra 1:a heatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0