Tusen Tankars Tid...

Klockan är 04.21 nu. Jag har legat vaken i en timma och kan bara inte somna om. Nu tröttna jag o gick upp. En massa tankar som far runt som galningar i huvet på mig. Konversationer som jag allra helst  egentligen skulle vilja ha personligen. Men jag vet ju att när jag väl träffar den jag skulle vilja säga en miljon saker till så stockar det sig både i huvet o i halsen och inte ens hälften av allt jag skulle vilja säga kommer fram. Nu när jag har konverationen i huvet får jag iallafall de svar jag egentligen skulle vija höra, men sanningen är väl egentligen den, att de är de svar jag inte skulle fått. Men jag förstår inte, kommer jag nånsin göra det? Men hur kan man radera ett halvår av sitt liv bara så där? Jag har försökt. tro mig, men det går inte. Det gjorde alldeles för stort intryck på mig. Men nu gör det bara ont.
Det svider ganska rejält när ens stora farhågor och det som man fått sagt till sig att "det kommer aldrig hända" plötsligt har hänt. Man står mitt i det och man känner sig både lurad, besviken och tvärblåst. Var jag dum som litade på orden? Ja jag var väl det, jag borde ju veta bättre egentligen. Det har ju redan livets hårda skola lärt mig... för länge sen.. Men det är väl så, man blir upp över öronen förälskad och man tänjer lite på sin bubbla och allt känns såå bra. Tills allt bara rasar en regnig dag i en skog.
Plötsligt har tilliten till allt ramlat ner på noll igen. Var tog glädjen vägen? Vart tog känslan vägen? Varför är det bara tomt och tyst nu? Och varför måste sånt här komma ikapp mig när jag egentligen skulle behöva sova. Alla dessa varför?? Jag kommer inte få några svar på det iallafall.
Så skönt det skulle vara om jag oxå bara kunde gå vidare och låtsas som ingenting. Jag skulle slippa så mycket då. Men av nån anledning så vill inte de högre makterna att just jag ska få gå den lätta vägen när det är något som sker. Den är visst alltid lagd för alla andra utom mig. För av nån anledning är det alltid jag som står med söndersmulat hjärta, sårade känslor och ilska över att saker aldrig blir som jag skulle bli lycklig över..

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag skulle bara kolla in valparna, mamma sa att de var sålda nu.. Jag är lite för långt bort för en karam, men jag finns här om du vill prata. Jag kan inte svara på varför, men ibland är det inte meningen att det ska bli... Det var bara ett sidospår till det rätta dyker upp. Tro mig, när det väl händer är det värt allt det svarta. Pilla

2009-07-25 @ 15:40:14
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

Hej Fia!!

KRAMAR OM

Aldrig kul att höra när någon HJÄRTA är brustet.



De kommer komma en dag då de dyker upp någon som verkligen klistrar ihopa bit för bit av dit hjärta.



Lyssnar om du vill bolla din tankar med någon..



Kramar MARIE

2009-07-26 @ 22:28:22
URL: http://lillebuu.webblogg.se/
Postat av: jhennifer din dotter

hej mamma,

saknar dig ! :)

det är lite tråkigt att läsa den där överstatexten,

förstår om det är jobbigt, men jag finns här även fast det kanske l´åter lite konstigt när jag skriver det :P

haha men snart kommer jag hem och det ska bli kul, längtar :) puss och kram älskar dig

2009-07-26 @ 22:33:58
Postat av: Lotta

Jag älskar DIG..



hade skrivit massor av fint här men det försvann.

Jag är helt säker på att han en dag ser diamanten fast det verkar som han är bländad just nu för helt säkert så ser han ju inte klart, dummerjönsen!



Tålamod, det är ju säkert nåt du hört flera gånger nu...



Ibland är det svårt att se meningen med det som sker..



Kramar i massor



Lotta

2009-07-27 @ 09:42:40
Postat av: Sandra

kramar om



Tänker på dig!



kram

2009-08-02 @ 16:02:16
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: MOA

Han är en riktig bajskorv, som fiona skulle sagt! Jag skickar tusen kramar till di Fia och hoppas du fattar att det så totalt är hans förlust, du är en superbra tjej, du kommer hitta drömprinsen o då kan han stå där med skägget (eller kanske hatten,.,,,) i brevlådan!!!

2009-08-09 @ 13:56:24
Postat av: AnnaR

Håller mer Moa, eller kanske Fiona då...

han är en bk

och du är värd nån som är bättre mot dig. Trots att han kanske var kär i dig så kändes det aldrig på det du skrev som om han var redo att satsa 100%.M

Massor av kramar Anna

2009-08-09 @ 20:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0