Det rassla till...

O nu har jag bara två små bäbisar kvar till försäljning. Balto och Bolibompa. Det känns ju jättebra tycker jag. Ska slänga ut en radda annonser till i ett par tidningar så hoppas jag att de två har fått varsitt fint hem dom med.

Var hos Stina igårkväll och träna Team Sorting. Bara för kul skull, för nu finns ju ingen tävling i sikte. Var skönt att äntligen få rida lite igen. Var ett tag sen nu eftersom Joysan inte är ridbar. Låna Maya och nu har vi ridit in oss lite på varandra hon o jag så hon var faktiskt mycket mycket trevlig att ha att göra med. Trots att det fanns kor som vi skulle flytta på :o)
Men jag gjorde så att jag red egenom lilla hjorden ett par gånger, medans vi vänta på att få gå in i fållan så hon fick bekanta sig med kossorna. Det kan ju ha gett resultat eller också var det bara en bra dag..

Jhennifer har åkt till sin pappa nu. De kom upp o hämta henne igår, så nu ska hon äntligen få ta sitt moppekort och få sin moppe i födelsedagspresent. Hon blir ju 15 på måndag. Jisses vad tiden går..

En vecka kvar på semestern.... Det känns ju mindre bra... Det är skönt med semester, fast vädret kunde ju ha varit mycket mycket bättre. Har inte varit o badat en enda gång i år..Trist..

Kram  


Kommentarer
Postat av: Linda

Attans va tiden går, 15 år redan :-)

Kul för henne att hon ska få moppe! Hälsa och gratta henne så mycket från mig.

2009-07-18 @ 15:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0