Börjar det lossna??

Ja kanske, jag hoppas det iallafall. Alla annonser verkar nått ut nu och äntligen har det börjat ringa en hel del på valparna. Jag blir lika glad varenda gång det ringer ett nr jag inte känner igen. Nu har jag "bara" 6 valpar kvar. I morgon kommer det ett par o kollar och på tisdag har jag ett annat par inbokat. Så väntar jag på samtal från en som skulle höra av sig om tid att kolla på de små godingarna. Jag hoppas att hon ringer igen, men det vet man ju inte.

Idag har jag varit o kollat på Jhennifer när hon red. Hon åkte på 2-dagars ridläger hos Stina igår och idag skulle de få testa att hantera kor till häst. Hon tyckte det var jättekul och det är det ju absolut. Tråkigt nog har Joy blivit halt så hon fick rida Maya idag. Undrar vad som hänt med Joy?

I övrigt är det väl extremt rörigt i mitt lilla liv just nu. Känner hur stressen över allt påverkar mig och jag känner mig sliten. O jag har semester!!! Då ska man ju njuta av tillvaron att bara vara...
Men jag får ta den senare sen. Har ju en vecka kvar att ta ut och då ska jag nog bara njuta av mitt nya hus faktiskt :o)
I morgon åker Linus o Ronja till pappa. Jag kommer sakna dom massor eftersom de har varit här i 2 veckor i sträck nu, men samtidigt så kommer mitt dåliga samvete att lätta en del, eftersom jag inte har haft så mycket tid att hitta på saker med dom. Vi var till busfabriken en dag, men det känns väl som man skulle vilja göra mer. Jag hade tänkt att vi skulle åka o bada o såna härliga grejjer, men vädret har ju varit väldigt tråkigt.
Men jag får nog låna dom lite då o då om jag skulle vilja,,

Nu ska jag gå o sova för jag är trött som bara den...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vem är nu Maya då? Ännu en ny häst att hålla reda på, hihi...fast det är ju huvudsaken att ni håller reda på dem...

Skönt att det börjar lossa med valparna! Har tänkt så länge att jag ska komma o kolla o kela lite med dem, men tiden bara springer iväg :-( men en dag så kanske de är borta där och det vill jag ju inte vara med om...hmmm...jag ringer så bokar vi in en dag du o jag!

Kram och Lycka till med allt

2009-07-13 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0