Några frågor att besvara

Sandra hade kul frågor på sin blogg:  http://famastrom.blogspot.com/ , så jag snodde dom...

1. Hur gammal är du om fem år? 38
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Pia (chefen), Linus o Ronja
3. Hur lång är du? 1,72  har jag för mig
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Scream gick på Tv häromnatten..
5. Vem ringde du senast?  Pia
6. Vem ringde dig senast? Jhennifer
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag messar gärna.. 
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
 Min mamma träffade en ny man några år efter att min pappa gick bort 
9. När såg du senast din mamma? I går
10. Vilken ögonfärg har du? Melerade grå/blå/grönt nån liten släng av ljusbrunt där också kanske
11. När vaknade du i dag? 06:30 ringde klockan, men jag gick inte upp då!!
12. Vilken är din favoritjulsång? Ave Maria annars gillar jag Mössens julafton
13. Vilken är din favoritplats? Hörnplatsen i soffan
14. Vilken plats föredrar du minst? kassakön i mataffären
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis på en trevlig gård på landet (drömma går ju)
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Alla spöken i huset vi bodde i 
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hos Sofie igår när vi kolla i en rolig bok hon hade..
18. Hur stor är din säng? 180 cm bred
19. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar...o nu med mobilt bredband
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Med för det mesta på vintern, utan på sommaren
21. Hur många kuddar har du i sängen? 3, men jag sover med 2. En extra till Bella :o)
22. Vilka länder har du varit i? Norge, Danmark o Tyskland
23. Vilka städer har du bott i? Motala o Linköping
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor o Foppatofflor.. Skor på jobbet
25. Är du social? Ja absolut
26. Vilken är din favoritglass? Mandelkrokant från glassbilen, eller lakritspuck för att inte glömma TipTop
27. Vilken är din favoritefterrätt? fruktcoctail med grädde o glass..
28. Tycker du om kinamat? Ja, det är gott...
29. Tycker du om kaffe? Ja, det är livs-exilir för mig
30. Vad dricker du till frukost?  kaffe
31. Sover du på någon särskild sida? På höger sida eller på  magen
32. Kan du spela poker? Ja men har inte gjort det på superlänge
33. Tycker du om att mysa/kela? Ja, jag är en kelgris
34. Är du en beroende människa? Ja
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej det gör jag inte
36. Vill du ha barn? Ja, annars hade jag inte haft tre st nu
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, har kunnat franska ganska okej men har glömt det nu
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tack o lov. (peppar peppar)
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, men det räcker gott o väl med en insjö
 40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder är kul, men händer aldrig
41. Äger du dyrbara smycken?  Nej, mest billig bijou, men jag har en guldring från början på 1930-talet. Den betyder mycket för mig..
42. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Medium, House, Ghostwhisperer och Scrubs
43. Kan du rulla med tungan?  Nej, var tvungen att testa o det gjorde ju ont ju..
44. Vem är den roligaste människan du känner? Sofie o jag har kul..men jag känner fler roliga människor
45. Sover du med gosedjur?  ja, om Bella o Cicci räknas. De är båda djur och är gosiga :o)
46. Vad har du för ringsignal? My little girl med Tim McGraw
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej det har jag inte
48. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Vår hjärtformade musmatta med en häst på
49. Flirtar du mycket? Nej det gör jag nog inte...bara om jag är seriöst intresserad av vederbörande kanske...
50. Kan du byta olja på bilen? Nej
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
52. Vilken var den senaste boken du läste? Sagan om konungens återkomst J.R.R Tolkien
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope, för snål för sånt
54. Dansar du i bilen? Det händer, men mest sjunger jag
55. Vilken radiostation lyssnade du till senast? RIX Fm
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 8098.80, 1071.70
57. När var du i kyrkan senast? Linus julavslutning
58. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Bo Gäfvert, min bildlärare
59. Hur länge har du campat som längst i ett tält?  En natt i Annas trädgård när nästan hela släkten var där o hälsa på för några år sen


Vad har hänt?? Tredje kvällen i rad som jag uppdaterar min blogg!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att läsa dina svar :)



Ha en härlig helg!



kram

2009-01-17 @ 00:00:19
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0