Nu flyttar jag!!!

Nu äntligen är jag på gång! Nästa helg bor jag i ett hus i stället för en lägenhet. Har redan fått nycklarna så jag håller på för fullt med att tömma förråd och städa ur ordentligt i huset. I lägenheten är det världens oreda just nu med kartonger och skräpsäckar och pryttlar jag inte riktigt vet om jag ska kasta eller packa ner i en kartong. RÖRIGT!!! Men det ska det väl vara när man är i flyttartagen. Har tagit en massa kort på huset invändigt och några av dom kan du kika på här:













Oj, blev visst  vänd åt fel håll... Orkar inte göra om så det är bara att vrida på huvet :o)




Visst är det superduperfint. Vedspisen o kaminen är fullt eldningsbara, så sån värme kommer vi njuta av i vinter sen. Jag kan knappt fatta att det är sant. Nu äntligen är man där...o jag har längtat ända sen slutet av april!!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Så mysigt det ser ut!

Lycka till nu med flytt och allt...



kram

2009-08-09 @ 13:29:04
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Lika

En bild på HELA HUSET med tack-.....var är gästrummet =)???

2009-08-09 @ 20:41:56
URL: http://www.likaerikssons.blogg
Postat av: Lotta

Mmm, det är jättefint! Skönt för dig att äntligen komma ut på landet på riktigt igen...;-)



Kram Kram

2009-08-10 @ 13:20:51
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

Hej Fia!!

de ser ju JÄTTE mysigt ut invändigt:O) tror ni kommer te att trivas väldigt bra i huset:O)

Å spisen å vedkaminen lär ni ha stor nytta av te vintern :O)



Härligt att äntligen få komma ut på landet.



Kramar från oss nere i skåne

2009-08-11 @ 18:56:07
URL: http://lillebuu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0