Nedra bil...

Som jag trodde så gick ju inte bilen igenom besiktningen.. Lovade ju en liten rapport om resultatet. Det var inget kul att få pappret i handen.

1:Strålkastare,reflektor, höger, lös
2:HC-Halt tomgång, för hög
3: CO-Halt förhöjd tomgång, för hög
4:Parkeringsbroms bromsverkan, otillräcklig
5:Färdbroms bromsbelägg bak, båda sidor, utslitna.
6: Färdbroms bromskiva, bak vänster, skadad
7: Motor, oljeläckage

Plus lite grejjer som han aldrig skrev upp som tex 2 upphängningar till avgas-systemet som saknades..
Min bilmekaniker har sagt upp sig, så jag vet inte vad jag ska göra.. NÅN som kan skruva bilar och hjälpa mig att fixa detta????

Men lite roliga grejjer kan jag ju berätta om oxå. Fick ett sms igår från en tjej som nyligen hade öppnat en New Age-butik i Mjölby och undrade om jag ville komma dit i nästa vecka och hålla i en miniseans. Självklart så tackade jag ju Ja. Jätteroligt att hon tänkte på mig och jag ser verkligen fram emot det. Kul att bli inbjuden som gästmedium sådär :o)
Hoppas att det leder till lite fler sittningar, skulle vara perfekt..

Fredagkväll är det och Jhennifer sover i stan inatt. Så jag sitter här i min ensamhet. Det är ganska lungt o skönt. Men jag fick en trevlig överraskning när jag kom hem. Det låg ett halvt påskägg på bordet med en papperslapp över. På lappen stod det "Till Mamma från påskharen" och "Älskar dig Mamma"
I ägget låg det några chokladägg och massa goda lakritsgodisar..Mmmm, jättegott. Hon är bara för go ibland Jhennifer. Jag blev jätteglad för den lilla söta överraskningen. Perfekt att komma hem till när man är trött o lite sliten efter en lång fredagkväll på jobbet!

Nu ska jag nog slänga mig i soffan o glo lite på tv. Troligtvis kommer jag somna där i soffan och sova gott fram till typ kl 3 inatt...

Ha det bra mina vänner

Kram kram (o gonatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0