GLAD PÅSK!

Då var det dags igen. Att önska alla man känner en riktigt Glad Påsk. På nåt sätt känns det som påsken verkligen är startskottet på den efterlängtade våren. Även fast vi faktiskt har haft några fina dagar med underbart väder och de olika vårtecknena har duggat tätt i tidningarna. Men nu är det verkligen på allvar. Iallafall för mig.
Angående vädret så kan man ju inte bli annat än lite sur. Trenden har varit tydlig. Vädret har minsann följt mitt arbets-schema. O inte till min fördel kan jag ju säga. Varje gång solen har var framme o värmen spritt sig så har jag stått inne o jobbat. Då har jag ju självklart längtat efter att få min lediga dag så jag får uppleva lite vårvärme också, men vad händer då? När den lediga dagen väl kommer, ja då har den tagit med sig himlens alla moln och regnskurar. Det var väl onödigt??!! Kan verkligen inte förstå meningen med det. Jag vill ju oxå få lite vackert väder.. Hoppas jag får min beskärda del jag med så småningom, men just nu känns det ju dystert...

I morgon är det dags för miniseans på Änglarnas Oas i Mjölby. Jag ser fram emot det och jag hoppas att det kommit in lite anmälningar. Känns lite  speciellt att bli inbjuden som medium. Jag hoppas ju att detta kan leda till lite fler sittningar och så. Hade ju varit jätteskoj. Kolla in hemsidan!  www.anglarnasoas.se
Påminner lite om min Änglabod (vila i frid) i känslan och verkligen behövligt för oss som hålls med hokus pokus att denna butik finns.

På lördag ska jag o barnen hem till Mamma o Henry. Barnen åker ju dit redan tidigt när jag börjar jobba och ska vara där under tiden. Sen när jag är klar på jobbet vankas det lite påskmat där. Ska bli gott o lite mysigt.
Sen på söndag har jag lite planer på att åka till min bror och hälsa på. Han var på väg ut till mig i helgen som var, men vi bestämde att vi kommer till dom istället den här helgen eftersom jag inte hade barnen förra helgen. Ronja ska få överta en cykel efter Alice :o) Ja då var man där igen.. Lära ett barn till att cykla. Det ser jag fram emot oxå. Det är ju oxå ett litet vårtecken men framför allt att ens minsta lilla tjejja håller på att bli stor...

Soliga pussar!! (fast idag regnar det, jag har ju varit ledig)

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hej Fia! Tack för en trevlig kväll. Vi ses snart igen. Jag ska nu göra lite reklam för dig på min sida och hoppas på att vi kan köra en miniseans snart igen. Det kändes bra att ha dig här ikväll. Glad Påsk och en stor kram från mig

2009-04-09 @ 23:30:54
URL: http://www.anglarnasoas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0