Sjukling idag...

Vakna i morse med kraftig huvudvärk och feber i kroppen. Inget kul alls. Jag hade ju hoppats på att slippa febern..Men sån tur hade man visst inte..
Var uppe på förmiddagen, men sen var det bara att slänga sig i sängen. Jag bängsov i tre timmar. Var verkligen välbehövligt. Drömde massa konstiga drömmar som bara var förvirrande.. Då är det skönt att det bara var en dröm.
Var länge sen jag drömde konstigheter. Följde väl med febern antar jag..
Var tvungen att åka en sväng till Skänninge och handla. Träffade på Jens o mina barn där så jag passa på att krama lite på Linus o Ronja. Saknar dom de små busarna..
Ikväll nu har Thord varit här en liten sväng och tittat på min diskmaskin som inte vill sluta skumma. Vi kom fram till att det är sköljmedlet som gör det, och att det tyvärr inte finns så mycket att göra åt det eftersom det inte går att tömma ur den behållaren. Så det är bara att vänta tills den är tom, om typ ca 40 -70 diskar. Sen strunta i att fylla på den igen. Han sa att det var ingen fara om det fanns lite rester av sköljmedlet kvar på porslinet, för det var inget farligt.
Imorgon bitti ska jag skjutsa Jhennifer till stallet. Jag kan ju tyvärr inte följa med till tävlingarna. Men så är det när man lovar bort sig på annat. Thord har lovat att han ska filma så jag får ju se iallafall, men det hade ju varit roligare att vara på plats.
Nu ska jag slänga mig i soffan o kolla på tv. Om jag inte skulle ta o kolla genom filmfodralet jag fick låna av Björn o se om det finns nån intressant film att kolla på. Skulle visst vara några skräckisar..kanske man skulle slå till på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0