Shoppingkap och Singstar!!

Var och shoppade med Jhennifer i fredags. Hon var i skriande behov av ny jacka och skor. Var runt i flera affärer men hon hittade inget som hon direkt fastnade för. Eller också var de på tok för dyra så det inte ens fanns några planer på att köpa. Men så gick vi ner till Team Sportia och kolla lite. Där hittade Jhennifer precis en så jacka som hon ville ha och som hon tänkt sig som höstjacka. Egetligen var det en regnjacka men det kunde man inte säga av att bara titta på den. Såg ut som en helt vanlig jacka. Sen var det ju ett set så det var ju byxor till oxå och det är ju absolut inte fel. Men det bästa av allt var priset. Det var utförsäljning så vi fick köpa setet för halva priset. Så 500 spänn för jacka o byxa i bra kvalitet. Helt okej måste jag ju säga..
Sen var det skor då.. Det är aldrig kul att köpa skor med Jhennifer. Men fredagen var en bra dag att shoppa på för hon hittade direkt  vad hon ville ha och de passade bra oxå. De var med nedsatta i pris så de skulle kosta 199 men när vi kom till kassan så behövde jag bara ge 99 för dom . Busbilligt. Nu är det ju en tygsko men lite kraftigare. Jag tyckte väl egentligen att hon skulle köpa en lite rejälare höstsko, men hon ville inte ha nåt annat än dessa så då fick det bli dom.
Sen har ju jag äntligen fått tag i ett par boots till mig själv till underbart pris. De är ju inga märkvärdigheter, o inga läckra mönster på eller nåt, men det är en rejäl stövel och som jag inte behövde betala några märkvärdiga summor för så det var ju bara att slå till. Hade dom på jobbet igår för att gå in dom och jag blev förvånad över hur länge jag kunde ha dom innan fötterna behövde vila. Supersköna och det känns ju ovanligt när man köper nya skor.

Igår kväll hade jag Lotta o Monica här. Vi drack vin/cider och sjöng singstar för fulla muggar. Vi hade jättekul och skrålade o sjöng fram till natten. Stackars grannar då vi börja sjunga vid 18 tiden. De fick stå ut hela kvällen. Vi sjunger ju hellre än bra om man säger så..
Baksmällan är ju inte riktigt lika rolig då. Har lite ont i huvudet idag men det får man väl leva med. Tänkte slänga mig på sängen nu och ta igen mig lite..

Ska jobba ganska mycket i veckan så det gäller väl att ladda upp ordentligt idag. I morgon kommer Linus o Ronja hem igen. Ska bli skönt. Jag längtar efter dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0