När ska man få må bra då?

Ständigt trött, ont i hela kroppen och ett huvudet som känns som jag stoppat det i filmjölk!! Så har det varit ett tag nu. Sen en lite jobbig ångestperiod toppat på det!
NÄR??? ska jag få må bra?? Har väl nåt virus i kroppen och jag är lite rädd för att det blir samma skit som jag åkte på våren -07 när jag tillslut inte orkade hänga tvätt ens utan att jag ramla ihop som en hög på golvet. Känner mig inte så där inombords glad längre som jag gjort hela sommaren. Trist, men det är väl ångesten som gör det. jag har sluppit den hela sommaren o det har varit så himla skönt. Men den kom visst som ett brev på posten nu när jag blev lite förkyld.
Men varför får jag såna ångestkänslor?? Har mått så bra hela sommaren o det har varit så skönt. Skiten smyger sig på en alltså. Ser fram emot en härlig höst, gillar i vanliga fall hösten, men nu känns det som det kvittar. Vädret är piss! Solen ska skina o det ska vara så där lagom skönt och naturens alla färger ska skifta så där underbart som det brukar göra. Men det är ju bara mulet o grått hela tiden och hotar om regn.. Vi behöver inte ha mer regn nu.. Hör ni det alla vädergudar??
Finns det botemedel mot envis hoppförkylning och höstdepression?? Eller ska det vara så här ända fram till snön kommer och jag börjar gnälla över det istället.. Borde kanske flytta utomlands och börja mitt "nya" liv  i sol o värme..

Nej nu är det nog läge att ta med mig bellisen och sortera lite tankar..alltså gå ut o gå en långpromenad..

Kommentarer
Postat av: Sofie!

Vet precis hur du känner dig gumman. It sucks och inget kan man göra åt det. Man får ta på sig sin mask helt enkelt....

På lördag får vi ses alla fall. Kämpa på..



Puss

2008-09-18 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0