Febertös hemma idag..

Blev till att ta vab idag. Ronja har varit febrig, hostig och haft ont i halsen hela helgen. Men i går em/kväll var hon mycket bättre så jag trodde det var överstökat nu. Men inte då. Feber idag på morgonen igen så det var bara att bita i det sura äpplet och vabba idag. Vile ju helst inte det med tanke på att man förlorar ju ändå ganska mycket pengar trots att man får TFP.  Den ersättningen är ju inte allt för katig, men jag kan ju inte skicka henne till dagis när hon inte mår bra. Då får jag ju snart åka o hämta henne igen..
Jens kommer i eftemiddag så fort han kommer från jobbet o hämtar henne. Sen ska ju barnen vara hos honom i veckan.
Igår kväll kom Jhennifer hem efter en helg i skåne. Hon åkte ner med Thord o William och passa på att hälsa på sin pappa. Kolla på dragracing gjorde hon med. Hon hade nog haft riktigt kul tror jag. Hon var glad när hon kom hem iallafall. Visade söta kort på farmors kattunge. Som var störig sa hon, men sååå himla söt!

I morgon har jag 2 sittningar inbokade. En vägledning o en seans. Ska bli himla kul. Var ett tag sen och det är så trist när det blir långa glapp.. Flödar bättre när de kommer oftare.

Städade gjorde jag ordentligt igår så det ska jag väl inte behöva idag, men döremot skulle jag jag behöva kolla om tvättstugan är ledig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0