Fan vad dom är bra!

Tävlingar i Ulricehamn igår. Gick så bra för dom allihop. Marie kom 7:a i Pleasure. Hennes ritt var jättebra men tyvärr så fick hon problem vid backningen som utfördes på ett udda sätt så där försvann tyvärr några poäng. Men det blev en sjundeplacering och hon fick rosett. Hon var duktig!
Jhennifer kom 2:a i Pleasure och vann en blå rosett och ett underställ. Perfekt till vintern.
Alla Jhennifers ritter gick superbra och det såg väldigt lungt, fint och samlat ut. Det resulterade ju även i 2 st förstaplaceringar. Så hon vann Western Riding Youth och D-Reiningen. I Western Ridingen vann hon även en lektion för en tränare om westernridningens grunder och i Reiningen vann hon en brösta, förutom Rosetterna då förstås. Sjukt stolt jag är!!!
Thord gjorde en jättebra ritt också, men han var tvärsäker på att han var diskad. Det var inte jag, men lyckades inte få honom att gå ner till ridbanan på pristdelningen. De hade ropat in samtliga deltagare. Tala om att han blev förvånad när de ropade upp honom som vinnare i den klassen och jag kommer nog aldrig glömma synen av hans min och när han fick ta ett skutt över sargen!! Snyggt ärevarv blev det ju med..utan häst.. Ha Ha Ha..

Jhennifers kommentar var härlig när hon kom ut igen efter sista prisutdelningen
- Jag Äger!!
Sen hade hon tittat på Thord och sagt
-Vi Äger!!

Lite bilder kommer här:

Taktiksnack inför första klassen!Reining D på KbWR. Blev en 1:a Plats!Sista ärevarvet för dagen!!Joysan och hennes rosetter hon förvärvat på KbWRs tävling 28/9 08

Hela glada tävlingsgänget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0