Vill sova men tvättmaskinen hindrar mig..

Skulle vara så skönt att få krypa ner i sängen och läsa i min bok tills ögonen faller ihop. Men självklart har jag tvätt i maskinerna så det är inte att tänka på att somna nu. Jag lovar att när jag väl är färdig i tvättstugan är jag så pass pigg att jag inte alls har samma lust att gå o sova. Man kommer in i nån sorts andra andning..
Har jobbat idag. Det har varit Sofie o jag o vi har alltid lika kul ihop när vi jobbar.. Chefen är iväg på två dagars konferens och kommer tillbaka i morgon. Jag ska jobba nästan varje dag den här veckan. Är ledig på fredag och då om jag har tur att få tag i barnvakt så ska jag följa med LIllan o Björn till Grevagården i Skövde. Det är Harvest Festival där o Lillan ska tävla. Thord åker iväg redan i morgon och med sig har han Jhennifer o Emma.. Skulle vilja vara där alla dagar jag oxå, men man kan inte alltid roa sig. Jobb o allvar får komma först. Hoppas bara jag får tag i barnvakt. Bella tar jag med mig så det behöver jag ju inte jaga efter iallafall..
Förresten var det ju tävlingar i söndags. Gick inte så jättebra för Jhennifer. Diskade sig i D-reining och D-Pleasure, i C-Pleasure kom hon 6:a. Men hon vann Showmanship at Halter och det var ju jättekul. Första gången hon deltog i en sån klass.
Thord vann sin klass C-reining och blev klubbmästare, Lillan kom 2:a i samma klass och Björn vann D-reiningen. De är såå bra!!

Nej nu måste jag nog hitta på nåt innan jag somnar ifrån tvättstugan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0