Vilka härliga människor!

Idag är det dags att åka hem härifrån underbara Ullricehamn.. Skulle kunna vara kvar länge länge till. Jhennifer såg ett hus som var till salu när vi precis kom in i Ulricehamn och efter lite tankeverkasamhet så kom jag fram till att om jag skulle flytta ifrån Motala så skulle det nog vara just hit eller till Borås som jag skulle kunna tänka mig att flytta. Här finns underbar natur och så självklart familjen Göransson som är lika mycket min familj som min biologiska familj om man säger så...

Nu blir det snart lunch och efter det ska vi börja tänka på färden hemmåt. Blandade känslor trots att det alltid är skönast att komma hem!

Återkommer med mer detaljerad rapport om allt spännande jag varit med om i helgen när jag väl är hemma vid min egen dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0