Varför fick han inte bli frisk för??

Idag är en dag i sorg. Mitt hjärta gråter floder för en underbar tjej som förlorat sin man och för två små barn som förlorat sin pappa. En vecka hann de vara man o hustru. Blev en akutvigsel på sjukhuset. Bröllopet var planerat till November.
Svårt sjuk i cancer så kom slutet fort. Man hinner inte med och trots att vi fått följa hela förloppet kom beskedet idag som en chock. Jag har gråtit så mycket och det gör så ont i mig.
Men jag kan inte förstå hur den där "guden" som folk pratar om väljer. H var alldeles för ung. Hade massor kvar att ge, nygift och en underbar familj som han älskade och som älskade honom. Varför kunde han inte få vara kvar här då. VARFÖR???

Så alla tankar och alla varmaste stöttekramar går till denna lilla familj som plötsligt drabbats av stor sorg. Så stor så det inte går att föreställa sig..

Vill bara säga till _ALLA_ mina vänner. Jag älskar er alla och att ni finns i mitt liv berikar mig enormt!
TACK för att ni finns..

Kommentarer
Postat av: Sofie!

Livet kan va allt för orättvist. Varför är den stora frågan som alltid kommer få bli obesvarad.

Idag fick jag reda på att ett par bekanta som väntar barn har förlorat sitt barn som nu var inne i 6:e månaden. Imorn ska dom till US o förlösa sitt döda barn..... Orättvist som sagt

2008-10-05 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0