Snart bär det av till Ulricehamn

I morgon är det äntligen fredag och då åker jag o Jhennifer till Rose-Marie o Perra. Uj uj vad jag har längtat. Ska bli sååå himla mysigt. Man blir så härligt ompysslad när man är där. Minns en gång när Linus var bäbis och jag inte hade den lättaste tiden i mitt liv. Då´var vi hos dom och Rose- Marie sa till mig att gå o lägga mig o vila så skulle hon ta hand om Linus åt mig. Det var nog den skönaste vilan jag fått på länge då.. Hon är som en extramamma min R-M..
Vi blir kvar där hela helgen o kommer hem frammåt kvällen på söndag. Vi ska försöka åka så tidigt som möjligt så vi får maximalt med tid tillsammans..

Idag blev min kollega lite osams med en kund. Men jag förstår kollegan för det finns inte i denna värld att  vi kan alla priser i huvudet och när vi expierar en kund så är det otrevligt mot den kund man hjälper att börja med en annan kund. O där kom jag o anade ingenting men hamnade mitt i skottelden. Så kan det vara ibland när man jobbar i butik. Vissa kunder har dåliga dagar och då får vi ta skiten för det..

Nu har jag massor att göra inför i morgon så det är väl bara att sätta fart... Ses nästa vecka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0