Man mår som man förtjänar ibland...

Var på fest igår och det blev en ganska blöt tillställning för min del. Så idag har jag inte mått så jättebra faktiskt, men kommit fram till att jag får ju skylla mig själv.

Föressten CAMILLA ! JAG ÄTER INTE FISK! Bara så du vet det. Jonas tyckte att jag skulle informera om det på min blogg, så nu har jag gjort det :o)
Men jag provsmakade ju iallafall och det var ju duktigt av mig, eller hur..

Som sagt, fest igår, bakis idag och så har jag jobbat ovanpå det. _Det_ var inget kul alls kan jag ju säga. Var inte hemma förrän halv fem i morse efter en vinglig cykelfärd från Fivelsta, så det blev inte många timmar sömn. Upp halv Nio ungefär och då blev det raka vägen in i duschen för att förhoppningsvis vakna till lite.. Kände mig någorlunda pigg o fräsch när skjutsen kom o hämta mig. Ända fram tills jag kom till jobbet. Funkade hyfsat fram till lunch när jag gick in i bakisdimman.. Ville verkligen inte vara kvar där, men jag käka en smarrig macka och efter det så kändes det lite bättre faktiskt.
Nu är jag mest bara trött. Sitter o väntar på att barnen ska komma. De ska vara här ett par timmar ikväll medans Jens är iväg på nåt kalas. Men det blir nog en lugn tv-kväll känns det som.
Hungrig är jag, skulle nog fixa till mig nåt att äta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm...Nu vet jag att du inte äter fisk :-) Nästa gång blir det nåt annat, jag lovar... Men visst hade vi kul! Det här måste vi göra fler gånger...

2008-10-19 @ 21:25:02
Postat av: Fia

Ja visst måste vi göra om det. Jag hade jätteroligt!!

2008-10-21 @ 08:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0