Man får helt enkelt jobba häcken av sig..

Två stycken sjuka på jobbet nu så denna vecka har jag och kommer jag få jobba häcken av mig rent ut sagt..
Vi har haft lite problem med schemat men det har tack o lov löst sig ganska så bra ändå. Även fast det tagit både tid o energi för att få ihop det. Jag gissar ganska starkt att jag kommer sova bort halva söndagen. Då har jag jobbat 6 dagar i sträck. Jag kommer nog jubla när oktobers lönebesked kommer!!!

Har ju av förklarliga skäl inte hunnit med nåt annat alls denna vecka. Men i morgon förmiddag ska faktiskt Jhennifer o jag åka o klippa håret. Ska faktiskt bli skönt att få ordning på den här oredan som jag har på huvudet. Kan inte fixa det nåt direkt heller nu när det är så slitet. Så äntligen ska jag få lugg igen....

Fick sms av Rose- Marie för en stund sedan. De fick huset som de var o tittade på i lördags. Det är så himla roligt för dom, då de bägge har haft en längtan tillbaka till landet. Sen hittar de huset som de verkligen vill bo i med bästa läget. Var flera stycken som var o kollade men de fick det...GRATTIS!!!
Jag vill oxå hitta ett lagom stort hus på landet som jag kan hyra. Men såna finns ju inte härikring. På sin höjd en oisolerad sommarstuga, o det kan vi ju inte bo i, jag o barnen...

Har visst utökat min musiksmak. Fick en skiva av Thord med som han sa, bra musik. Hade inte en aning om vad det var o frågade inte. Lyssnade på skivan och tyckte den faktiskt var riktigt bra. Blev lite förvånad själv. För att inte tala om när jag fick höra vad det var för grupp. AC/DC... Ha ha ha... tur att han inte sa det för då hade jag dissat skivan direkt utan att lyssna.. Så kan det vara :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0