Lördag o äntligen ledig

Det är inte så ofta det händer. Att man är ledig en lördag menar jag. Det är såå skönt. Hade ju sett fram emot att ligga o sova länge, men Jhennifer var ju uppe tidigt och då kan man ju glömma det där med att sova. Tv:n åkte på direkt och sen datorn och sen tjatter o massa konstiga frågor om ditt o datt.. Så det var bara att kliva upp..
Vad händer idag då? Har faktiskt inte planerat något. Linus o Ronja ska på kalas hos Moa som fyller 6 år idag. Barnen är ju hos Jens men jag har fixat paketen så de kommer förbi här sen o hämtar dom. Jhennifer hade oxå blivit bjuden igår så jag får väl skjutsa dit henne sen så blir Moa glad...
Borde väl kanske ta ett städryck idag också. Har jobbat mycket i veckan o kommer jobba mycket veckan som kommer nu så det finns ju inte mycket tid till såna aktiviteter. Borde nog ta det idag. I morgon är det ju westerntävlingar på MORF så hela dagen försvinner i morgon med. Jag ska dela ut priser och jag hoppas att jag får ge rosetter till de mina..

Idag kom ett mail til listan från K. Var skönt att läsa hur hon har det efter allt hemskt som hänt. Vi skickde blommor och hon blev glad för dom. Man vet ju inte hur man ska visa att man verkligen finns där och att det inte är tomma ord att det är bara att säga till så kommer vi o hjälper henne i hennes sorg. Hon är en kär vän och det gör så ont i mitt hjärta att hon lider så enorm sorg nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0