Jobb, jobb, jobb...

Nu börjar det ta fart på jobbet igen. Chefen har ju lata dagar i Egypten så det är jag och Sofie som håller ställningarna. Har varit ett par veckor nu med lite mer timmar och så kommer det fortsätta nu. Så många timmar som jag får ihop i oktober månad nu har jag inte haft på länge länge.. Skönt.. Behöver verkligen det extra tillskottet det medför..
Det enda som är riktigt trist är ju att jag missar massor värdefull tid med mina barn. Skulle kunna jobba hur mycket som helst den veckan jag inte har barnen, men vill ju inte ha dessa kvällspass på min barnvecka. Men jag har ju inte så mycket att välja på , utan tacksamt ta emot o jobba de timmarna och sen vara lycklig över att jag har underbara vänner som ställer upp o hjälper mig med att hämta barnen på dagis/fritids..

På fredag sticker jag o Jhennifer till Ulricehamn. Ska till Rose-Marie o Perra. Ann o barnen med förstås. LÄNGTAR!!!!!
Jag ska kolla egenom ett hus där borta och sen så ska Rose-Marie o jag byta sittningar med varandra. Behöver absolut få ett par ord på vägen så jag ser verkligen fram emot det. (lite kärleksråd kanske!?!?)
Sen så ska vi självklart myyyyysa massor. Gosa bäbis ska jag göra. Caspian har blivit så stor. När de var här i våras var han ju så pluttig, men när jag träffa honom på tävlingarna därborta så var han inte så liten längre. Ferdinand blir ju bara härligare o härligare för varje gång jag träffar honom.
Varför är det bara onsdag i morgon???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0