Tyck synd om mig!!!

Vilken uppmaning va? Men det är faktiskt lite synd om mig. Jag har varit sjuk sen i måndagskväll. Influensan gjorde sitt intåg i min stackars arma lilla kropp. Dundrande huvudvärk och feber. Så jag har legat till sängs i flera dagar nu. Kan snart varenda liten vinkling i den diffust mönstrade tapeten. Igår kändes det faktiskt liiite bättre och jag tänkte vad skönt. Ledig torsdag o hugga igång o jobba igen på fredag. Men när jag vaknade idag så blev det annat. Första halvtimmen var helt okej, men sen tyckte jag att det kändes lite små snurrigt i huvudet emellanåt. Började må lite illa och sen blev det bara värre o värre. Illamåendet ökade i takt som yrseln ökade. Så på sena förmiddagen var det bara att lägga sig till sängs för jag klarade inte av att gå som vanligt i lägenheten ens. Lite läskigt när man plötsligt inser att man är på väg in i väggen än dit man föresatt sig att gå. Hela världen snurra liksom. Sen var jag i säng-länge fram till halvfem. Var uppe ett par gånger o försökte få igång nåt, men det var ingen idé. Messade chefen vid lunchtid att jag kommer inte o jobbar i morgon heller.  Jag hatar dessa yrselattacker, men jag har ju förstått att det inte är så farligt men man inte kan göra så mycket åt det mer än vila och låta nervbanorna sköta sitt. Tror ju inte jag skulle svimma direkt, men däremot skulle jag nog kunna kräkas. Yrsel gör att jag mår fruktansvärt illa och det känns bättre också när jag är stilla.
Måtte det vara bättre till på lördag. Då måste jag jobba eftersom jag så gärna vill gå på western-mötet på kvällen sen. Känns ju lite fel att gå på det om man varit hemma från jobbet på dan..

Nu ska jag slänga mig i soffan o kolla kvällens avsnitt av Medium.. Sen blir det sängen igen...(får snart liggsår som gamlingarna...Nej Lillan, sååå gammal är jag inte...)

Tack för att jag fick gnälla av mig lite... :o) 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag Tycker Synd Om Dig!!!

Tack för de fina presenterna jag fick...det var jättegulligt av dig! Du vet alltid vad jag vill ha...fast man alltid säger att man inte vill ha NÅT!

Kram Kram Kram och krya på dig nu!

2008-11-16 @ 10:45:51
Postat av: Lilianne Andersson

Hmm jag tänkte det inte äns :)

2008-11-17 @ 07:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0