Det blev....

En guldfärgad ängel (självklart) med ett litet litet fat på som man antingen kan ha ett värmeljus eller lägga ett smycke på, och ett par snygga örhängen i silver till syrran i present. Nu har hon ju fått dom så nu kan jag ju skriva vad det var. Hon blev glad för sina paket.
Smörgåstårtan var jättegod, åt så jag höll på att storkna, för att inte tala om Linus som åt två bitar plus en halv fralla, en stooor bulle, och en snickers ovanpå det. Han prata om att han mådde illa när vi kom hem. Konstigt!! Ronja ville inte ha smörgåstårta utan åt en macka i stället. Hon var nöjd ändå.

Jobbade några timmar på förmiddagen. Pia hade hjälp av hennes BC-kompis Suss med att lägga in vårt schema för nästa år på datorn, så jag ryckte in o va i butiken fram tills Sofie kom vid 12.30. Väl hemma så ville Ronja leka med Viktor så jag gick bort med henne dit, och sen blev det till att börja städa o tvätta när jag kom hem. Men så fastnar ju jag i saker o ting i bland, så stället för den mest akuta städningen (golven och dammningen) så började jag rensa ur en garderob istället. Så jag fyllde halva hallen med gamla jackor o skor. Kom på mig själv mitt i när jag hade all bråte omkring mig att det här var ju inte alls vad jag skulle göra. Men det var ju bara att göra färdigt. Så nu står jag med resten av städningen här ikväll alltså. Jag som bara hade tänkt att slappa ikväll. Men det får jag väl göra i morgonkväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0