Alltid lika svårt att komma på en bra rubrik

Ja för egentligen vet man ju inte helt hundra vad som kommer hamna i bloggen just det tillfället. Inte jag iallafall.
Fast det är klart, men kan ju skriva rubriken i efterhand, men det känns på nåt konstigt sätt överkurs..

GRATTIS på födelsedagen till min syster Lotta! Ska dit i morgon kväll och fira henne. Äta mumsig smörgåstårta. Har bestämt vad jag ska köpa till henne, men det kan jag ju inte skriva här eftersom hon inte fått det än. Man vet ju aldrig om hon surfar på arbetstid och råkar hamna på min blogg.. Skulle ju inte vara så kul att få ett paket o sen redan veta vad det är i det.
Annars tänkte jag att det skulle bli stora städardagen här i morgon eftermiddag. Jobbar visserligen till 12.30 men tänkte ta ett ryck när jag kommer hem så det är färdigt innan vi åker till Lotta o Joakim.
På lördag är jag äntligen ledig och då har jag annat för mig så då vill jag ju inte städa. Linus ska på kalas på eftermiddagen och på kvällen blir det filmkväll med besök...
Lovade visst i ett svagt ögonblick att jag skulle färga håret på Jhennifer på dan oxå....

Fasen, jag är helt såld på Marabous nya Lakritschoklad!!! (Sitter o mumsar just nu) Det är ju inte alls så bra, för jag kan bara inte låta bli att köpa den när jag ser att den finns...
Kan jag inte få några andra nyttigare nojjor istället, som typ råa morötter eller nåt i den stilen... men nej då, CHOKLAD ska det va...(helst med små lakritsbitar i..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0