Uteritt med Jhennifer o Emma

Har varit ute i skogen o ridit med Jhennifer o Emma idag på dan. Vi var väl iväg nån timma. Det var riktigt roligt faktiskt. Tabby var på hugget så hon ville gärna haka på o race-a i galoppen. Fort som tusan gick det, men det var buskul. Man har ganska mycket kraft under sig och man känner sig lite liten emellanåt när de sätter av i full kraft. Tack o lov så skötte sig Tabby bra så det var inga som helst problem att få stopp på henne trots att hon fick ligga på lite.
Jhennifer bara skratta åt mig, mitt flås är ju inte det bästa :o)
Jag hoppas och tror att hon tyckte det var kul att rida ut med mig. Jag vill gärna göra det fler gånger iallafall. Härlig Mor o dotter tid hade vi och det var väldigt uppskattat av mig..

kram på er/Fia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad mysigt det lät!

Hoppas det blir fler gånger då...



kram

2008-07-22 @ 16:24:42
URL: http://famastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0