Sista dagen!!

Idag är min sista semesterdag :o( Inget kul överhuvutaget. Vill verkligen inte börja jobba i morgon igen.
Idag måste jag ju alltså göra allt det jag hade tänkt göra på semestern,men inte hunnit med. Hur jag nu ska få ihop det på en dag när tre veckor inte har räckt tidigare.
Jag är lite rädd att jag ska lyckas att försova mig första dagen. Jag har ju varit i princip död varje morgon o inte kunnat slå upp ögonen förrän tidigast kl 9 på mornarna. Jag får alltså gå o sova jättetidigt ikväll. 

igår hade jag middagsbjudning för mina vänner här. Det var jättetrevligt. Jag gjorde tacopaj och så åt vi glass o melon till efterrätt. Barnen börja leka dunken framåt kvällen så det var ganska bra fart på det här ett tag. Hoppas inga grannar klagar, men det är ju första gången det är ordentligt livligt från min sida, så det bör väl inte finnas något att klaga på tycker jag.

Idag blir det nog stranden efter lunch. Sen kommer väl resten av dagen vara fylld av ångest inför morgondagen. Måtte denna vecka gå busfort eftersom jag faktiskt har semester v 32 oxå. Jag har beställt fint väder till den oxå, så hoppas verkligen att vädergudarna är på min sida då..

kram på er/ Fia

Kommentarer
Postat av: Sofie!

Stackars dig gumman o börja jobba igen :-( Lider med dig

2008-07-27 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0