Saknar mina vänner...

De andra drog til Malmö och Bökeberg... Skulle på clinics för nyexaminerade tränare från USA. VILL OXÅ VARA DÄR!!!!!
Men jag har ju mina småttingbarn hemma o vill ju inte lämna bort dom för att åka iväg. Nästa vecka ska de ju till pappa igen och vara där  ett par veckor. Jhennifer fick ju följa med ner iallafall och det är ju jättekul. Hoppas bara att hon är behjälplig ordentliget eftersom jag slapp betala för hennes mat o uppehälle. Så hoppas jag att hon lär sig en hel del på att vara staketryttare denna gång. Blir ju tävling i oktober- Reining denna gång. Pleasuren är hon ju måttligt glad i..., men det slipper hon ju nu eftersom hon o Thord kan tävla Reining båda två på samma tävling, men i olika klasser då förstås.. (Hon är medryttare på Thords häst)

Men så har jag ju Enzo här. En underbart härlig och snufflig Rottishane. Lillans svärmor är rädd för honom så jag sa att han kunde vara här när de är i Bökeberg. Bella, som annars älskar Enzo, är lite surpuppig. Han tar ganska mycket plats, så hon känner sig väl lite avis på att han är här. Men hon får lika mycket kel som honom så hon kan vara lugn..

Måste ju skryta lite om mina vänner... SM- mästare i Team Penning blev de när vi var i High Chaparall i slutet på Juni. Ranch Horse Classics-tävlingarna.. Snygga medaljer!!!Thord, Lillan o Björn 28/6-08

Nästa år vill jag oxå tävla i RHC....vi får väl se hur det går med det...träning, träning och åter träning...

Nu borde jag nog hitta på något nyttigt istället för att sitta här o slöa..

SEE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0