Myskväll med barnen!

Idag tog vi kväll tidigt. Så efter att jag har plitat ner detta blir det soffan o tv:n ihop med barnen.  Chipsen o godiset är redan laddat, bara läsken som saknas. Glömde ju köpa det, men Jens är o handlar så han skulle fixa det o komma förbi med det. TACK för det... Kan ju inte ha myskväll med barnen utan läsk ju!!!

Annars har vi spenderat dagen tillsammans med mamma. Vi åkte till ÖB och jag köpte en present till Jhennifer där. Hon blir ju fjortis på söndag.. Så vi handlade lite o sen åkte vi hem till henne och jag lagade lunch åt oss allihop. Mamma o Henry har aldrig ätit Carbonara...Hur man nu kan ha missat det.... så det blev till att laga det till min mamma.
Hon tyckte det var jättegott så hon åt massor. Henry tyckte också om det. Var lite kul att göra detta för mamma. Tror att hon tyckte det var mysigt att bli bjuden på mat, även fast det var i hennes kök det blev tillagat.

Inatt kommer Jhennifer hem igen. Har inte pratat med henne på hela dagen, jag har ringt men ingen har svarat så nu får hon ringa när hon sett att jag sökt henne.

Nej nu vill barnen att jag gosar med dom!

Kram på er/Fia 

Kommentarer
Postat av: Ia

Kul med en blogg till att följa!

Får jag lägga in dig som favvis på min sida?

2008-07-19 @ 14:44:13
URL: http://www.busliv.blogspot.com/
Postat av: Fia

Självklart Ia får du lägga mig som favvis.. Bara kul tycker jag..

Kram

2008-07-20 @ 00:47:03
URL: http://fiaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0