Haft kalas i eftermiddag.

Sent blev kvällen o trött som vanligt är jag, men min stora tjej är nöjd med sin dag o det är det viktigaste.
Dagen började ju med städning för min del o när jag ändå var i farten så blev hennes rum städat oxå. Jag som lovat mig själv att _inte_  gå in o städa hennes rum. Men det var verkligen katastrofområde där o jag ville inte att hennes gäster skulle behöva se det. Fast iofs, hon brydde sig ju inte, så egentligen hade ju inte jag behövt göra det heller..
Mamma o Henry kom, Lotta, Joakim o Jonas, Lillan, Björn o Moa , Monica och så var Emma här med, fast hon kom tidigare.
Hon fick en hel del pengar i present o lite annat smått o gott.

Efter allt kalasande kom Jens o hämtade småbarnen. De ska vara hos honom i två veckor nu. Men jag får hem dom på tisdag kväll igen till onsdag för pappsen ska åka bort..
Själv åkte jag bort till Camilla o kolla på film. Déja Vu med Denzel Washington, den var lite konstig, men väldigt bra..
Kan rekommenderas.

Sov gott hörrni.

kram på er/Fia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott - till nyblivna 14-åringen och till dig Fia som varit mamma i 14 år nu!



kram

2008-07-22 @ 16:24:11
URL: http://famastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0