Första dagen avklarad..

Tack gode du som bestämmer för att jag bara hade kort dag idag. Hade aldrig klarat av att jobba till kl 19 idag.. Redan vid 14 tiden var jag så trött o less på det o jag bara längtade därifrån. Men i morgon måste jag jobba till 19. Har lunchavbytare mellan kl 13-16.... Övrig tid är jag helt själv... Hoppas det är lite att göra för då går tiden fort iallafall..

Fick MMS kl 1 inatt av Lillan. Tarragona hade då fött 2 valpar än så länge. En svart o en gul.. De var så fina.. Så direkt när jag vaknade i morse så smsa jag till Lillan o fråga hur det gått. 9 små bäbisar har fötts. Om det inte var för att jag jobba så skulle jag fått vara med på valpningen. Synd att Tarragona inte kunde vänta till natten till onsdag. Men är det dags så är det. Det finns ju inget mysigare än att se de små liven födas...

kram på er/Fia

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad skönt att du fick en lagom lång första dag...

Mysigt med valpar... Synd dock att du inte fick vara med...



'kram*

2008-07-28 @ 20:50:12
URL: http://famastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0