Då var man igång då!

Får väl se hur lång tid det tar innan jag lär mig hur allt här fungerar.
Skriv i välkomstmeddelandet att jag skulle skriva lite om min vardag som Fia... men det kom visst inte med..
Börjar ju bra :o)

Hursomhelst så ska ni på min blogg få läsa om alla mina bra dagar och om alla mina dåliga dagar. Har tre ungar som förgyller (!?) min vardag och har fullt upp med hundar o hästar (har tyvärr inga egna hästar, men det funkar bra att låna).
Har en liten söt katt oxå som mest ligger o sover...

Så.... ENJOY!!!!

Kram på er/Fia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Vad kul!

Ser fram emot at få följda din vardag även här... Kram från Sandra

2008-07-17 @ 15:25:24
URL: http://famastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0