Blev en låång dag idag..

Sov ganska länge idag iofs så det är väl kanske inte så konstigt att man sitter här o ugglar mitt i natten. Satt uppe igår o väntade på att Jhennifer skulle komma hem. Det blev ju inte förräns vid halvtvå på natten ungefär och sen hade hon ju hur mycket som helst att berätta så jag somnade ju jäättte sent sen.

Jaha, vad hände under dagen då?
Efter en riktigt slö förmiddag så åkte jag o lämnade tillbaka Enzo till Lillan. Sen åkte jag o barnen till en kompis och de lekte. Var ett tag sen jag träffade dom så vi hade en hel del att prata om. Passade på att kolla egenom vissa delar i deras hus som de haft problem med. Fick göra ett energibyte och försöka avisa en tant som inte har där att göra. Kändes som om jag fick iväg henne.
Blev enormt trött efteråt så vi satt en stund på altanen.

Åkte iväg o fixa sista presenterna till Jhennifer gjorde jag oxå. Var fortfarande lite borta i huvuet märkte jag för när jag betalade födelsedagskortet så minns jag inte ens hur mycket pengar jag gav tjejjen i kassan. Jag lämna bara över pengar, sa åt henne att kasta kvittot o sen gick jag.....Hoppas jag inte skulle ha växel tillbaka bara :o)

Under kvällen var vi hos Jens o grillade. Jag hoppade stutsmatta för första gången sen jag var liten. Det var buskul, men oj vad det fresta på benmusklerna o konditionen. Är nog kanske en bra konditionsträning om man har starka knän :o)
Ronja ville stanna kvar och sova hos pappa så det fick hon, men Linus ville följa med mamma hem. De två slagskämparna behöver vara ifrån varandra lite så det var bara bra att han ville med hem.

I morgon, eller rättare sagt idag ska vi ha kalas för min tjejja som blir Fjortis,,, Det är bara några timmar kvar nu.. 04.13 är hon född....

Kram på er/Fia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skoj att hoppa studsmatta - men jobbigt!

Jag gjorde det för första gången förra veckan.. blev helt slut i benen - och yr i huvudet!



kram

2008-07-22 @ 16:22:08
URL: http://famastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0