Vilken dag är det idag??...Egentligen??

Fia är veckovill!! Jag har verkligen noll koll på vilken dag i veckan det är. Fick för mig att det var måndag igår och nu är det plötsligt lördag. Men hallå, hur hände det där? Känner samtidigt att jag inte riktigt orkar bry mig för det är ju inget som stämmer med nåt. Det är bara att följa med strömmen och hoppas att man gör rätt saker på rätt dag :o)
I morgon är det söndag vet jag...för jag är LEDIG!!! Men det var jag ju i söndags med... oj det var visst i tordsdags o ....GAAAH, jag blir knäpp! Längtar tills efter nyår för då kanske det blir lite ordning på torpet igen..

Skulle gjort som syrran, åkt till en varmare plats på jorden istället. Hon ringde på julafton o hojta Hola Hola i telefon...Det blåste lite på kanarieöarna, men annars var det varmt o skönt..Grrr.. *inte alls avis*

Nu har Jhennifer kommit hem igen o det märks när man kliver innanför dörren här hemma. Genast är det slagfält överallt och mamman suckar o försöker röja undan o hon bara stökar till igen...Undrar när tonåringar lär sig att se när deras grejjer ligger överallt, o då menar jag verkligen överallt. Men det gör de kanske aldrig. Nu har jag iallfall en diger uppgift att försöka få fram min diskbänk igen. Ska bli spännande att se om den ser lika dan ut som sist...Sen ska jag slappa framför TV-n o bara vara för resten av kvällen..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lilianne

Håller med, tappar bort vilken dag det är.

Kram Lillan

2008-12-30 @ 12:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0