Gott nytt år!

Klockan är ju över midnatt så nu är det ju nyårsafton. Vill passa på att önska er alla ett Gott nytt år!
Jag ska som vanligt jobba på nyårsafton, men det blir inte många timmar så det är ingen större fara. Det tristaste är att jag ska jobba helt själv då min kära Sofie blivit sjuk, Krya på dig gumman! Det var ingen som var så värst sugen på att jobba några timmar så då får jag stå själv. Men som sagt. 3 timmar klarar man utan problem..
Sen bär det hemåt för att fixa sig lite inför kvällen. Den kommer jag o barnen spendera hemma hos Lillan o Björn som vi brukar. Ska bli roligt. Vi stannar kvar där över natt så jag kan till o med ta lite vin om jag känner för det, och det kommer jag nog göra :)

Nej nu är det baske mig dags att gå o sova..

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0