GOD JUL

Hoppas ni alla hade en härlig julafton!
Själv jobbade jag några timmar o efter det bar det iväg till mamma o uppdukat julbord. MUMS!!!
Det är en sak jag inte riktigt fattar. Hur kan folk shoppa på julafton egentligen?? Det var en väldigt knepig känsla att jobba på självaste julafton. Jag tänkte flera gånger när vi hade kunder Vad gör ni här?? Hem o fira jul med er!!
Men men, uppenbarligen är det många som glömmer vissa paket för vi sålde för en väldigt bra summa för att ha öppet tre timmar. Jag blev riktigt förvånad faktiskt.

På kvällen sen åkte jag till barnen o gosa med dom och de fick sina julklappar. Det var härligt att se dom så glada för sina grejjer de fick. Gullungar!! Vi kolla på Tomten är far till alla barnen på Tv och efter det åkte jag hem. Fick ett städryck och dammsög o skura golvet halvelva på kvällen. Hoppas inte grannen hade nåt emot det.

Veckan som varit då. Jo tack, hektiskt med alldeles för mycket jobb o för lite sömn. Har varit totalt uppe i varv och haft svårt att komma till ro ordentligt på kvällarna. Vilket har resulterat i väääldigt sega mornar med en o annan försovning. Inte bra alls. Hade planerat in en lååång sovmorgon idag, till typ kvart i två (börja tvätta kl två). men jag vaknade självmant ganska tidigt. Låg dock kvar o drog mig länge och det är ju avkoppling det med.

I fredags var jag på Linus skolavslutning i kyrkan. Barnen är som vanligt jätteduktiga på sina uppträdanden, men prällen är ju bara för jobbig att lyssna på...
Barnen har jullov nu och Jhennifer är hos sin pappa och det är de små barnen också. Så här är det faktiskt ganska tyst o lungt.  men det blir nog fart om några dagar igen..

Nu ska jag slänga mig i soffan o bara slappa..

Hej då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0