Dags igen då..

För lite uppdatering i bloggen. Ja vad ska jag skriva. Jobb Jobb Jobb har fyllt denna vecka som gått. Känns som jag snart kan flytta dit för jag är mest där iallafall. Okej, jag var ledig i onsdags, men den dagen fick jag ju ta till att tvätta ikapp och städa hela dagen.  Var väl egentligen inte så jättesugen på det, men hade inte så mycket att välja på eftersom det inte funnits tid för det nån annan dag. Sen fäller Bella som en tok så det ligger ju ständigt en svart matta över hela golvet. Trist..
Hela denna helgen har jag jobbat också. I lördags hämtade jag mina barn hos Jens. Han skulle bort på julbord så de skulle sova hos mig. Jag o barnen åkte till Lillan o Björn och tog en Lussefika. Det var jättegott. Himla goda lussebullar faktiskt...
Längtar till på onsdag! Då ska Lotta o jag åka på Julkonsert med Peter Jöback. Ser verkligen fram emot det.
Nej nu måste jag gå o sova....men en liten uppdatering blev det iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0