WRAS-SM

Vilken härlig dag. Jag tycker verkligen att det är jättekul att åka o titta på tävlingar.
Idag var det ju extra spännande då Lillan, Björn o Thord skulle tävla dessutom. Lillan o Thord ställde upp i Team Sorting med lag Little Billy. Fick en 0:a i första heatet och 5 djur i andra heatet. Det räckte till SM-brons i den klassen. Kanon!!!
Team Penningen med Race for Joy fick en 0:a i första heatet också, men i andra gick det bättre och de fick in 2 djur med mycket tid kvar. det blev en bronsmedalj där med!!

Det blev en lång dag och nu är jag trött, så trött. Börjar inte jobba förrän 12.30 i morgon, men sovmorgón kan jag glömma. Linus ska till skolan och Ronja till dagis, Har en barnledig vecka framför mig, men ganska mycket jobbtimmar så jag lär ju inte bli rastlös om man säger så..

Nu ska jag gå o nanna faktiskt!!

Kram i gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0